eid kaartlezer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn imac is al heel oud van 2006 en herkent geen eid kaartlezer ik heb al verschillende modellen gekocht maar geen enkele werkt...nu is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eid kaartlezer
Hallo,
Mijn imac is al heel oud van 2006 en herkent geen eid kaartlezer ik heb al verschillende modellen gekocht maar geen enkele werkt...nu is mijn vraag bestaat er een eid kaartlezer die je op de iphone kunt aansluiten...???... het er dus om dat ik met mijn belgische identiteits kaart kan inloggen op websites van de overheid... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben nu overgestapt naar Itsme. Het werkt feilloos, niet alleen voor de websites van de overheid, maar ook voor banken en talrijke andere toepassingen. Voordeel is ook dat je geen "kastje" meer nodig hebt en het dus overal kunt gebruiken. Is ook super veilig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen PhotoFast CR-8800 μSD-kaartlezer | Guest-20170917003111 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 25-03-16 19:42 |
Mac OS X: kaartlezer werkt niet meer | Scooter | Desktop-applicaties | 8 | 05-10-15 12:53 |
camera/ usb/ kaartlezer tweak | simlockvrij | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-07-14 03:12 |
Foto's op ipad via SD kaartlezer | Papacharlie | iPad algemeen | 13 | 08-07-14 00:06 |
Kaartlezer iphone | Mcmichel | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 05-01-12 14:48 |
|
|