kaartlezer werkt niet meer discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update van afgelopen week op OS X werkt mijn kaartlezer niet meer weet iemand of dit op korte termijn opgelost wordt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
kaartlezer werkt niet meer
Sinds de update van afgelopen week op OS X werkt mijn kaartlezer niet meer weet iemand of dit op korte termijn opgelost wordt?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is "mijn kaartlezer"?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wellicht is het handiger om even contact op te nemen met de leverancier van de kaartlezer. Die moeten je kunnen vertellen waarom de lezer niet werkt op El-Capitan. Die zullen het ook moeten oplossen als bijvoorbeeld de driver niet werkt.
Als je zo afhankelijk bent van zo een lezer, had je wellicht even vooraf moeten informeren of de lezer werkt op El Capitan, maar dat is achteraf. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er natuurlijk in /Users/ vernaggelde of incompatibele property lists, launch daemons/agents staan kan het mis gaan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor OS X heeft Apple drie (3) installatie/update mechanismen"
1) De "Full Installer" uit de Mac App Store; 2) De "Combo Updates" uit de de download pagina van Apple; 3) De "Delta updates" uit de Mac App Store Updates; Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen foto's meer importeren via SD kaart en kaartlezer | Dirk De Keer | iPad algemeen | 3 | 11-11-15 11:53 |
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. | mrlennard | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 03:00 |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|