herstellen timemachine bronbestand discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg na het installeren van El Cap een foutmelding die ik alleen kon oplossen door een gehele schone installatie te doen. Dat werkt perfect. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herstellen timemachine bronbestand
Ik kreeg na het installeren van El Cap een foutmelding die ik alleen kon oplossen door een gehele schone installatie te doen. Dat werkt perfect.
Nu wil ik van af mijn MyCloud met Time Machine mijn data terug zetten. De Time Machine wordt wel gevonden maar er staan geen leesbare volumes op. Via de backup functie van de MyCloud heb ik wel de TimeMachine map kunnen koppieren naar een losse harde schijf. Weet iemand hoe ik hem nu zou kunnen benaderen of op een andere manier kan zorgen dat de Time Machine functie hersteld wordt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer de sparsebundle te mounten en en laat dan "Verify Backups" op de backup lopen. |
Labels |
time machine |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vereiste bronbestand ontbreekt na laatste udate, | Nieuwenhuizen45 | iPad algemeen | 10 | 09-07-16 20:45 |
Mac OS X: timeCapsule EN NAs gebruiken voor TimeMachine | Lekkerkerker | Desktop-applicaties | 1 | 24-08-15 12:07 |
iBooks bronbestand ontbreekt | Guest-201508201734 | iPad Apps | 4 | 20-08-15 12:56 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|