bootcamp weigert discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht net een macbook air met ssd 128 geheugen, op mijn vorige macbook pro had ik bootcamp met windows 10 draaien op de 750 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bootcamp weigert
Ik kocht net een macbook air met ssd 128 geheugen, op mijn vorige macbook pro had ik bootcamp met windows 10 draaien op de 750 gb HDD zonder probleem.
Dus wil ik dit ook doen op mijn macbook air...ik plug de usv erin, start de bootcamp assistent, deze maakt een harde schijf aan die bootcamp heet en zichtbaar is op de mac. Wanneer mijn mac opstart ziet hij deze schijf echter niet, ook niet met ALT ingedrukt te houden. Ik kan wel opstarten met de usb en deze wil windows installeren tot ik een schijf moet aanduiden, dan krijg ik de melding dat er geen schijven zijn aangetroffen of ik moet de juiste driver installeren om deze te vinden.... Iemand enig idee ??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/en-us/HT201468 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
echt niemand met hetzelfde probleem of een oplossing ?
|
Labels |
bootcamp, opstarten, windows 10 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows verwijderen uit Bootcamp | Kathzz | Desktop-applicaties | 2 | 09-12-14 15:08 |
Mac OS X: Weigerende apps na windows install bootcamp | Kjiee | Desktop-applicaties | 0 | 09-12-14 02:04 |
Windows: Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden | vdonline | Desktop-applicaties | 5 | 16-04-14 13:37 |
gmail weigert | Motje27 | iPhone algemeen | 2 | 06-01-11 00:35 |
Bootcamp en Windows.. Liever niet? | Mindfield | Chat en geruchten | 8 | 08-10-09 17:14 |
|
|