Weigerende apps na windows install bootcamp discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds de installatie van Windows 7 via Bootcamp een bijzonder probleem. Een aantal apps, waaronder Spotify en Microsoft Office starten niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weigerende apps na windows install bootcamp
Hoi,
Ik heb sinds de installatie van Windows 7 via Bootcamp een bijzonder probleem. Een aantal apps, waaronder Spotify en Microsoft Office starten niet meer op in Yosemite. Ze blijven stuiteren in de dock, maar starten niet op. Rebooten heb ik geprobeerd, maar heeft geen effect. Ook heb ik geprobeerd de schijf te repairen, ook zonder effect. Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen? Kan dit door Bootcamp komen, of door een andere app die ik toevallig die dag heb geïnstalleerd? Thanks! Kjie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apps, bootcamp, broken, yosemite |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden | vdonline | Desktop-applicaties | 5 | 16-04-14 13:37 |
Iconen uit mappen na apps update of install | dennuzz | Jailbreak apps en thema's | 17 | 05-01-12 01:46 |
Jailbreak lukt maar na install apps: herstelmodus | Knacker | Archief | 1 | 09-11-09 14:32 |
Bootcamp en Windows.. Liever niet? | Mindfield | Chat en geruchten | 8 | 08-10-09 17:14 |
Format PC, I-Tunes re-install, no-apps? | MarcWessels | iPhone Apps | 1 | 28-07-09 13:34 |
|
|