Windows verwijderen uit Bootcamp discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag wil ik Windows verwijderen van mijn MacBook met BootCamp. Waarom? Ik wil Windows graag parallel laten lopen met OS. Maar dat is een andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows verwijderen uit Bootcamp
Graag wil ik Windows verwijderen van mijn MacBook met BootCamp.
Waarom? Ik wil Windows graag parallel laten lopen met OS. Maar dat is een andere topic. Ik krijg m met BootCamp niet verwijderd. Ik krijg deze melding als ik het probeer: Er heeft zich een fout voorgedaan bij het herstellen van de schijf als één partitie. Ik zou niet weten wat ik dan zou moeten doen. Heeft er iemand een suggestie? Dan zou ik die graag horen. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
fsck -fy reboot |
|
|||
|
|||
Single User Mode?
Nog noooooit van gehoord Kun je dat uitleggen? Opstarten en gelijk CMD S inhouden? En gebeurt verder niks met mijn Mac drive? Bedankt in ieder geval! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Weigerende apps na windows install bootcamp | Kjiee | Desktop-applicaties | 0 | 09-12-14 02:04 |
Apple ID definitief verwijderen via Itunes voor windows | Beaulefermier | iPhone algemeen | 1 | 29-09-14 20:16 |
Windows: Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden | vdonline | Desktop-applicaties | 5 | 16-04-14 13:37 |
Bootcamp en Windows.. Liever niet? | Mindfield | Chat en geruchten | 8 | 08-10-09 17:14 |
|
|