Imessagas op de Imac discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iMessages (sms van Android niet) en telefoon gesprekken komen telkens binnen zowel op de Iphone als Imac. Het is me gelukt om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessagas op de Imac
Hallo,
Mijn iMessages (sms van Android niet) en telefoon gesprekken komen telkens binnen zowel op de Iphone als Imac. Het is me gelukt om de telefoon gesprekken te blokkeren voor de Imac. Maar de iMessage komen nog altijd binnen op de Imac. Heeft iemand een idee met welke instellingen ik deze kan blokkeren zodat ik de iMessage alleen nog de Iphone krijg? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vink het telefoonnummer van de iPhone uit in de instellingen van Messages op de Mac. Eventueel ook de mailadressen uitvinken die ook op de iPhone gebruikt worden.
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik gedaan. Het belsingnaal komt idd alleen op de iPhone binnen. Alleen de imessages komen nog altijd binnen op de IMac....
|
|
|||
|
|||
Dan log uit Messages uit op de Mac. En log weer in als je het weer eens nodig hebt. Die synchronisatie functie is nu eenmaal inherent aan iMessages. Succes verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imac | Painkiller69 | iPhone algemeen | 3 | 15-09-13 13:07 |
iMac 5G | MarcelWezep | Koopinformatie Nederland | 3 | 09-12-12 20:15 |
iMac | jordy94 | Chat en geruchten | 0 | 22-10-12 20:57 |
Imac | Jameyvandermeer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 21-11-11 18:54 |
iMac | thomth | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-07-11 15:45 |
|
|