Delen via Mail verdwenen in El Capitan? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Superhandig en veelgebruikt: de Delen-knop in bijvoorbeeld Pages: je klikte op Delen - Stuur Kopie - Mail kiezen en dan had je de comfortable keus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Delen via Mail verdwenen in El Capitan?
Superhandig en veelgebruikt: de Delen-knop in bijvoorbeeld Pages: je klikte op Delen - Stuur Kopie - Mail kiezen en dan had je de comfortable keus uit Pages, Word, PDF en ePub en werd je document automatisch in het gekozen formaat aan je mail gehangen
Maar in El Capitan is die functie weg..?!! Kan alleen nog delen via Notities (huh?) en Berichten Wat een afknapper. Of zie ik iets over 't hoofd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar hoe kom je aan die hele lijst met extensions? Ik zie alleen maar Notites, Berichten, Herinneringen, PhotoSync. En ook geen + of zo om dingen toe te voegen..?
|
|
|||
|
|||
Alle apps die extensions ondersteunen komen automatisch in die lijst. Tenzij het een of ander "handig tooltje" dat verhindert.
|
|
|||
|
|||
Kan dat? Welk tooltje zou dat bijvoorbeeld kunnen zijn? Ik heb met de installatie van El Capitan niks veranderd, en voorheen had ik inderdaad de uitgebreide lijst met Extensions.
Nu in het Deel-menu alleen maar Notities, Berichten en Herinneringen... Hoe krijg ik die lijst terug?? |
Labels |
delen via mail, el capitan, extensions, osx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail mappen verdwenen | Jaccokabelknipper | iPad algemeen | 5 | 18-07-15 17:17 |
Pages - document delen via mail verdwenen? | hilversum1981 | iPad algemeen | 0 | 09-10-14 15:52 |
mail verdwenen | derksuh | iPhone algemeen | 2 | 14-12-11 11:34 |
Prullenbak is verdwenen in mail | brekson | iPad algemeen | 4 | 23-05-11 09:46 |
E-mail account verdwenen? | dnabbor | iPhone algemeen | 0 | 21-02-09 11:54 |
|
|