//

scherm iphone 11 pro

scherm iphone 11 pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik heb sinds een week een iphone 11 pro ter venvanging van een iphone X die naar mijn echtgenoote is gegaan. Nu ben ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-05-20, 07:05
techniiek techniiek is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 17
Standaard scherm iphone 11 pro

hi,


ik heb sinds een week een iphone 11 pro ter venvanging van een iphone X die naar mijn echtgenoote is gegaan.
Nu ben ik beetje teleur gesteld in het scherm vaan de 11 pro, ik kan geen instelling vinden waarbij ik mijn scherm kan zien bij zonnig weer.
Bij de X en de iphone 11 van mijn dochter is dit geen probleem, ik heb reeds dezelfde instellingen geprobeerd maar kom er niet uit, ik gebruik de donkere modus omdat dat met mijn bril de beste optie is.
Ook merk ik op dat bij de aankoop een bescherm glas is geplaatst op mijn vraag en dit over de front camera doorloopt, bij de iphone X en de iphone 11 van mijn dochter zit die bloot, heeft dit er iets mee te maken.
Zie ik iets over het hoofd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-20, 11:21
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

er zitten aan de voorkant sensoren die de licht inval meten daar word ook je scherm helderheid op aangepast
houd je hand maar eens aan de bovenkant voor je scherm dan zul je merken dat je scherm verandert
  #3  
Oud 28-06-20, 17:34
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door techniiek Bekijk bericht
hi,


ik heb sinds een week een iphone 11 pro ter venvanging van een iphone X die naar mijn echtgenoote is gegaan.
Nu ben ik beetje teleur gesteld in het scherm vaan de 11 pro, ik kan geen instelling vinden waarbij ik mijn scherm kan zien bij zonnig weer.
Bij de X en de iphone 11 van mijn dochter is dit geen probleem, ik heb reeds dezelfde instellingen geprobeerd maar kom er niet uit, ik gebruik de donkere modus omdat dat met mijn bril de beste optie is.
Ook merk ik op dat bij de aankoop een bescherm glas is geplaatst op mijn vraag en dit over de front camera doorloopt, bij de iphone X en de iphone 11 van mijn dochter zit die bloot, heeft dit er iets mee te maken.
Zie ik iets over het hoofd?
Misschien ligt het aan je screenprotector
Ik had dat ook en heb nu een glaasje met uitsparing voor de sensoren en probleem is opgelost
Helderheid is weer automatisch
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone scherm loopt vast en scherm wordt langzaam zwart onbekenD16 iPhone algemeen 4 17-01-16 11:13
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPhone algemeen 22 06-11-12 09:26
iphone 4 scherm compatible met scherm 4gs? iphonegranada iPhone algemeen 2 20-01-12 20:08
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPad algemeen 5 08-01-12 23:01
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) marc1971 Jailbreak 3 07-12-11 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.