Whatsapp blijft laden na iCloud back-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Vanmiddag heb ik een back-up gemaakt van mijn iPhone (inclusief WhatsApp data). Alle apps zijn inmiddels hersteld en weer op de iPhone gedownload ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp blijft laden na iCloud back-up
Beste allemaal,
Vanmiddag heb ik een back-up gemaakt van mijn iPhone (inclusief WhatsApp data). Alle apps zijn inmiddels hersteld en weer op de iPhone gedownload maar Whatsapp blijft op ' laden...' staan. Alvast ontzettend dank voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
whats app afsluiten en verwijderen iphone afsluiten en weer opstarten whatsapp installeren en dan opnieuw proberen via stabiele Wi-Fi !
|
|
|||
|
|||
Dat laden kan ook omdat je een erg grote reservekopie van WA in je iCloud hebt staan. Ik heb dit onlangs nog gedaan met een WA reservekopie van bijna 20 GB. Dat duurt dan natuurlijk wel even voordat dit allemaal is binnengehaald. Ook bij mij stond er een flinke tijd laden, maar uiteindelijk werkte het weer prima en had ik alle WA data op m’n nieuwe iPhone.
|
Labels |
back-up, icloud, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dubbele back-up WhatsApp in iCloud? | Woodkid | iCloud | 3 | 08-07-18 18:59 |
Geen iCloud Back-up Whatsapp | rickvw97 | iPhone algemeen | 0 | 01-02-16 00:57 |
Is de whatsapp Back-up dubbelop? | F16Driver | iCloud | 3 | 10-07-15 14:23 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. | Sereentj | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:28 |
|
|