AppleID melding niet juist? Hoe kan dit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw kreeg gister de volgende melding op haar iPhone: "Je Apple ID en telefoonnummer worden nu gebruikt voor FaceTime op een nieuwe Mac.Je kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleID melding niet juist? Hoe kan dit?
Mijn vrouw kreeg gister de volgende melding op haar iPhone: "Je Apple ID en telefoonnummer worden nu gebruikt voor FaceTime op een nieuwe Mac.Je kunt deze melding negeren als je kort geleden bent ingelogd op 'iMac van Piet'."
Nu heet onze iMac inderdaad "iMac van Piet" maar deze staat al een week uit! Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb gebeld met Apple support maar die weten het niet..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou in ieder geval even bij je devices op apple-id kijken of alleen die ene mac er in staat. Misschien dat er ergens een vertraging of wat dan ook in zit. Als het goed is staat er bij je apple id welke apparaten je account op gebruikt is en volgen mij ook wanneer.
Je kan ook als je het niet vertrouwd in ieder geval eens je wachtwoord aanpassen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AppStore: update niet beschikbaar voor deze AppleID | boswachter85 | iPad algemeen | 3 | 18-12-14 22:38 |
AppleId op iPad wijzigen en op iPhone niet | GerardS | iPad algemeen | 6 | 01-08-14 20:10 |
iPhone 4 niet juist | martjee | iPhone algemeen | 3 | 24-09-10 13:03 |
Windows: Wachtwoord niet juist !? | Silver | iTunes | 1 | 01-07-09 21:05 |
tijdstip sms niet juist ... | racekonijn | iPhone algemeen | 6 | 25-10-08 02:31 |
|
|