AppleId op iPad wijzigen en op iPhone niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone en een Ipad met hetzelfde appleid en wachtwoord. Nu wil ik het appleid op mijn Ipad wijzigen maar niet op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleId op iPad wijzigen en op iPhone niet
Ik heb een Iphone en een Ipad met hetzelfde appleid en wachtwoord.
Nu wil ik het appleid op mijn Ipad wijzigen maar niet op mijn Iphone. Hoe moet ik dat doen?Alvast bedankt. Gerard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan kan helaas niet dus zou je twee Apple id's moeten maken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel ik heb nu op beide apparaten de id piet@jansen.nl. Dan wil ik op mijn IPhone piet@jansen.nl houden en op de IPhone wil ik er klaas@jansen van maken. Gerard |
|
|||
|
|||
Als het een iCloud Apple ID is dan verwijder het iCloud account en maak een nieuw aan met het nieuwe Apple ID. Is het een App Store Apple ID dan log uit de App Store uit en log in met het nieuwe Apple ID.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bovenstaande doe ik dan alleen op de Ipad? Op de Iphone hoef ik niets te doen? Die blijft werken met de oude Id? Gerard. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt.
Ik ga het morgen proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
appleid wijzigen | ceesvb | iPhone algemeen | 4 | 06-08-13 13:05 |
AppleId probleem | ferrywalter | iPad algemeen | 3 | 17-07-13 10:39 |
Uw AppleID is vergrendel | pebbls | iPhone algemeen | 2 | 12-04-13 13:04 |
iPhone 5 (iOS 6) blijft vragen naar test-AppleID na werken met StoreKit | Werner291 | iPhone algemeen | 0 | 17-03-13 09:52 |
Mac OS X: wijzigen wachtwoord appleid | miracle90 | iTunes | 2 | 17-04-12 22:28 |
|
|