iPad 2 problemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad2 16gb. Toen ik mijn iPad net had deed hij het naar behoren. Nu heb ik helemaal geen ruimte meer over op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 problemen
Ik heb een ipad2 16gb. Toen ik mijn iPad net had deed hij het naar behoren. Nu heb ik helemaal geen ruimte meer over op m'n iPad. En dat terwijl er alleen hayday op staat. Voorheen had ik er tientallen op staan....
M'n iPad reset te pas en te onpas. Zowel als ik hayday speel, maar ook wanneer ik een email wil versturen. Emails ontvangen is ook niet meer mogelijk. Kan bovenstaande aan verouderde firmware liggen? Hoe krijg ik mijn opslagcapaciteit weer terug zonder mijn voortgang te verliezen met hayday? Iemand enig idee waardoor het spontaan uitvallen komt? Ik heb hier op het forum al eea gelezen en zal iig proberen om naar een nieuwere versie van de iPad software te gaan. Verschil tussen bijwerken en herstellen is me ook wel duidelijk. Alvast bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3 | theniels | iPad algemeen | 4 | 10-03-13 19:21 |
iPad 2 problemen! | Laface | iPad algemeen | 14 | 15-11-11 17:08 |
thuismodem problemen ipad | CreaJoa | iPad algemeen | 5 | 01-12-10 18:04 |
Ipad 4.2 GM Wi-Fi problemen | s.schaap | Wi-Fi | 3 | 10-11-10 20:33 |
|
|