groeps app zie ik niet tussen mijn contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, ben recent lid geworden van een groepsapp, ook al paar keer berichten uitgewisseld. echter ik zie tussen mijn contacten van Whatsapp de groeps app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
groeps app zie ik niet tussen mijn contacten
LS,
ben recent lid geworden van een groepsapp, ook al paar keer berichten uitgewisseld. echter ik zie tussen mijn contacten van Whatsapp de groeps app er niet tussen staan. als ik van nog een paar groepsapp lid zal worden, toch wel handig als ik zien van welke groepen ik lid ben. ik gebruik Iphone11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet alles syncen tussen facebook en iphone contacten | Dimitri5 | iPhone algemeen | 2 | 20-06-13 19:51 |
Het lukt mij niet om mijn contacten (telefoonnummers) naar mijn laptop over te zetten | rani070 | iCloud | 0 | 28-03-13 19:29 |
iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad | Garfox | iPad algemeen | 1 | 08-07-12 13:43 |
Windows: Kan mijn contacten niet terugzetten op mijn iPhone | Liifestyle | iTunes | 0 | 31-05-12 19:03 |
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, | xajonara | Archief | 1 | 03-05-08 20:28 |
|
|