Iphone 8 niet herkend in verkenner. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Uiteraard heb ik drivers bijgewerkt en verwijderd, laten her installeren enz... Zo'n beetje alle aangeboden oplossingen die ik diverse gegoogelde plekken kon vinden heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 8 niet herkend in verkenner.
Uiteraard heb ik drivers bijgewerkt en verwijderd, laten her installeren enz... Zo'n beetje alle aangeboden oplossingen die ik diverse gegoogelde plekken kon vinden heb ik geprobeerd. Apparaatbeheer, stuurprogramma's bijwerken. Alle USB poorten geprobeerd. Op andere computer geprobeerd. Iphone instellingen nagekeken. Map Itunes oplossing geprobeerd. Niets helpt. Hardnekkig weigert mijn iphone 8 (uiteraard bijgewerkte software tot laatste nieuwe versie) gezien te worden in verkenner. Itunes volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, was geen oplossing. Diagnostische test via itunes, alles doet het goed volgens die tests. Ben er al maanden mee bezig. Wil mijn foto's van de iphone op mijn computer zetten. Windows photo ziet geen Iphone. Hoor wel dat aansluit geluid als ik de (originele apple) usb stekker in de iphone doe. Toestel 'vertrouwt' de iphone. Wie kan me helpen. Wil dus graag dat mijn iphone 8 herkent word in verkenner omdat ik foto's wil kunnen overzetten vanuit de iphone naar de computer.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
installeer 3 u tools eens kijk eens of ie daarmee wel vebind !
En verwijder software (itunes ) eens met revo uninstaller en installeer dan alles eens opnieuw ( op andere pc of mac ook geen iphone ? ) |
|
|||
|
|||
3U
Hij verbind met 3u tools. Dus kan ik eindelijk mijn foto's op mijn HD zetten, bedankt. Maar zo blijf ik me wel afvragen waarom dat met verkenner mis gaat. Zal met REVO Itunes weghalen en opnieuw installeren. Denk niet dat het de oplossing is maar niet geschoten is altijd mis toch? Toen ik deze iphone voor het eerst aansloot werkte het prima. In April 2020 ging het mis, ineens werkte het niet meer. In ieder geval kan ik weer backups maken waarvoor dank!
|
|
|||
|
|||
Heb ios 14 nu. Kan verwijderen wat ik wil, die ene account blijft terug komen. Kan met 3utools er niet bij.
|
|
||||
|
||||
zet hem dan eens een keer terug naar 13.7 kijk eens of het dan weer terug komt
en met 3 u tools verbind ie niet of wat ? daar kun je ook junk files mee opruimen wellicht ook nog een optie om te proberen cache leegmaken enz |
|
|||
|
|||
gedaan
Dat heb ik gedaan. Terugzetten , bleef onherkenbaar. Weer naar 14, nog onherkenbaar. Andere computer, niet te zien in verkenner. Origineel apple snoer, nieuw uit verpakking. Cache opgeruimd en andere apps opgeruimd. Geen resultaat. Andere iphone (7) wordt wel herkend. Instellingen nauwkeurig pagina voor pagina nagelopen, staan het zelfde. Diagnose programma zegt Iphone is in orde.
|
Labels |
fotos, iphone 8, overzetten, verkenner |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone niet te benaderen via verkenner na ios10.0.2 | bassment | iPhone algemeen | 8 | 18-10-16 23:04 |
Iphone niet herkend in windows verkenner | jolienie | iPhone algemeen | 3 | 12-02-14 11:53 |
kan foto's niet op iphone zetten via verkenner | astradti | iPhone algemeen | 2 | 01-08-13 11:55 |
iPhone 4S niet zichtbaar in Verkenner | arnoderuig | iPhone algemeen | 4 | 08-12-12 17:07 |
Iphone niet meer in Windows Verkenner | epalli | Archief | 5 | 20-11-10 20:33 |
|
|