//

Iphone 8 niet herkend in verkenner.

Iphone 8 niet herkend in verkenner. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Uiteraard heb ik drivers bijgewerkt en verwijderd, laten her installeren enz... Zo'n beetje alle aangeboden oplossingen die ik diverse gegoogelde plekken kon vinden heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-20, 13:14
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Unhappy Iphone 8 niet herkend in verkenner.

Uiteraard heb ik drivers bijgewerkt en verwijderd, laten her installeren enz... Zo'n beetje alle aangeboden oplossingen die ik diverse gegoogelde plekken kon vinden heb ik geprobeerd. Apparaatbeheer, stuurprogramma's bijwerken. Alle USB poorten geprobeerd. Op andere computer geprobeerd. Iphone instellingen nagekeken. Map Itunes oplossing geprobeerd. Niets helpt. Hardnekkig weigert mijn iphone 8 (uiteraard bijgewerkte software tot laatste nieuwe versie) gezien te worden in verkenner. Itunes volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, was geen oplossing. Diagnostische test via itunes, alles doet het goed volgens die tests. Ben er al maanden mee bezig. Wil mijn foto's van de iphone op mijn computer zetten. Windows photo ziet geen Iphone. Hoor wel dat aansluit geluid als ik de (originele apple) usb stekker in de iphone doe. Toestel 'vertrouwt' de iphone. Wie kan me helpen. Wil dus graag dat mijn iphone 8 herkent word in verkenner omdat ik foto's wil kunnen overzetten vanuit de iphone naar de computer.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-20, 18:48
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

installeer 3 u tools eens kijk eens of ie daarmee wel vebind !
En verwijder software (itunes ) eens met revo uninstaller en installeer dan alles eens opnieuw ( op andere pc of mac ook geen iphone ? )
  #3  
Oud 17-09-20, 14:17
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Smile 3U

Hij verbind met 3u tools. Dus kan ik eindelijk mijn foto's op mijn HD zetten, bedankt. Maar zo blijf ik me wel afvragen waarom dat met verkenner mis gaat. Zal met REVO Itunes weghalen en opnieuw installeren. Denk niet dat het de oplossing is maar niet geschoten is altijd mis toch? Toen ik deze iphone voor het eerst aansloot werkte het prima. In April 2020 ging het mis, ineens werkte het niet meer. In ieder geval kan ik weer backups maken waarvoor dank!
  #4  
Oud 18-09-20, 14:50
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Heb ios 14 nu. Kan verwijderen wat ik wil, die ene account blijft terug komen. Kan met 3utools er niet bij.
  #5  
Oud 18-09-20, 19:24
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

zet hem dan eens een keer terug naar 13.7 kijk eens of het dan weer terug komt
en met 3 u tools verbind ie niet of wat ? daar kun je ook junk files mee opruimen wellicht ook nog een optie om te proberen cache leegmaken enz
  #6  
Oud 18-09-20, 19:29
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Unhappy gedaan

Dat heb ik gedaan. Terugzetten , bleef onherkenbaar. Weer naar 14, nog onherkenbaar. Andere computer, niet te zien in verkenner. Origineel apple snoer, nieuw uit verpakking. Cache opgeruimd en andere apps opgeruimd. Geen resultaat. Andere iphone (7) wordt wel herkend. Instellingen nauwkeurig pagina voor pagina nagelopen, staan het zelfde. Diagnose programma zegt Iphone is in orde.
Reageren

Labels
fotos, iphone 8, overzetten, verkenner



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone niet te benaderen via verkenner na ios10.0.2 bassment iPhone algemeen 8 18-10-16 23:04
Iphone niet herkend in windows verkenner jolienie iPhone algemeen 3 12-02-14 11:53
kan foto's niet op iphone zetten via verkenner astradti iPhone algemeen 2 01-08-13 11:55
iPhone 4S niet zichtbaar in Verkenner arnoderuig iPhone algemeen 4 08-12-12 17:07
Iphone niet meer in Windows Verkenner epalli Archief 5 20-11-10 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.