naam niet zichtbaar bij bellen v.e. nw. tel.nr discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum leden Ik vond 't lastig om een goede invulling te geven bij 'Onderwerp' Omdat mijn tel. bij de oplader lag, pakte ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
naam niet zichtbaar bij bellen v.e. nw. tel.nr
Hallo forum leden
Ik vond 't lastig om een goede invulling te geven bij 'Onderwerp' Omdat mijn tel. bij de oplader lag, pakte ik de tel. van mijn vriendin, een samsung S9, om mijn fysio te bellen. Ik voerde het tel. nr. van mijn fysio, wat absoluut niet in haar ' contacten' stond. Groot was mijn verbazing, dat de volledige naam toch in 't venster verscheen!!!???!!! Dat deed ik ff later bij een ander tel.nr, en ja hoor, weer een (juiste) naam wat bij t tel.nr hoorde, werd zichtbaar. Dat heb ik nooit bij mijn iPhone XS max. Ik verzin dit echt niet; Hoe kan dit? groeten Ceth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Omdat het bedrijven zijn die je belt Probeer maar eens met een particulier |
|
|||
|
|||
Hallo Boeffie
Ja inderdaad, bij bedrijven wel; particulieren niet. Wel een vreemde gewaarwording. Jammer dat de iPhone dat niet heeft Bedankt! grt Ceth |
|
||||
|
||||
Ik werd laatst, op mijn iPhone, gebeld door iemand naar aanleiding van een marktplaats advertentie, deze belde mijn zijn zakelijke nummer (mobiel) en ik zag in mijn scherm de bedrijfsnaam.
|
|||
|
|||
HJoi FridgeNL
Heb je toevallig whatsapp? en je contacten openstaan voor iedereen? Dan kan dat t probleem zijn. grt Ceth |
|
||||
|
||||
Mijn contacten staan niet open en was voor mij ook een verder onbekend nummer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deel van foto's niet zichtbaar via computer en dus niet over te zetten | nk21 | iPhone algemeen | 3 | 22-01-18 09:54 |
App niet zichtbaar | Twabra | iPad Apps | 0 | 02-04-13 23:56 |
D-pad niet zichtbaar | peterp0st | iPad Games | 0 | 17-05-12 10:47 |
iAd niet zichtbaar | JeePeeS | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 15-03-11 09:38 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
|
|