//

Accounts en wachtwoorden fout

Accounts en wachtwoorden fout discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 8. Laatste besturingssysteem. In Februari schoon en refurbished gekocht in USA bij amazon. Heb het toestel zelf ook nog eens gereset ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-20, 11:58
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard Accounts en wachtwoorden fout

Ik heb een iphone 8. Laatste besturingssysteem. In Februari schoon en refurbished gekocht in USA bij amazon. Heb het toestel zelf ook nog eens gereset naar fabrieks instellingen, updates geinstalleerd en daarna handmatig de apps die ik gebruik erop gezet.
Nu vind ik al maandenlang in "accounts en wachtwoorden" een account die niet van mij is. De account staat op naam van --G-Bosrand.TMNL@t-mobile.nl en heeft als wachtwoord tmobile. Aangezien dit geen account van mij is en de account niet aan een website vastzit en ik niet Bosrand heet en geen enkel persoon ken of ooit gekend heb die Bosrand heet, verwijder ik de account. Tot zover makkelijk toch?
Maarrr... de account blijft steeds terugkomen. Na een paar uur staat de account weer in mij wachtwoorden lijst, heb hem tientallen keren verwijderd maar de account komt als vanzelf terug. Apple winkel geweest, van alles aan en uit gezet maar de "bosrand"account is hardnekkig. Hij is te verwijderen maar blijft terugkomen.
Apple support al een paar keer gebeld, hele kundige en aardige mensen, van alles geprobeerd maar.... in mijn accounts en wachtwoorden blijft die "Bosrand"terugkomen. Verwijderen help niet. Sleutelhanger nagekeken, gekoppelde Ipad nagekeken, niets te vinden. Bij apple doorverbonden met supervisor, weer van alles geprobeerd. Weer verwijderd, weer teruggekomen. Alle apps nagekeken hoe die inloggen, geen enkele gebruikt bosrand of een afgeleide daarvan. Ben er inmiddels sinds februari mee bezig en kom er niet uit.Apple kende deze rare fout niet.Ik blijf het raar vinden dat er in min accounts en wachtwoorden zomaar een vreemde naam opduikt die niet te verwijderen is. Vind mijn iphone bevat geen Bosrand, zelfs op google vind ik geen Bosrand, anders dan een tuincentrum in wassenaar.
Wie kan me helpen. Let op, ben er dus al vanaf februari mee bezig. Heb dus al heel veel uitgeprobeerd, niets helpt tot nu toe. Heb screenshots bijgevoegd.
Wie kan me helpen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png bosrand02.png‎ (151,4 KB, 27x gelezen)
Bestandstype: png bosrand01.png‎ (73,7 KB, 23x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-20, 20:38
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

er staat ook geen website onder geen webadres Bij al mijn opgeslagen wachtwoorden staat en webadres bij bij jou dus niet voor dit wachtwoord Wat gebeurt er als je op wijzig wachtwoord op website drukt ??
  #3  
Oud 31-08-20, 20:49
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Dat veld is leeg. Ik kan niets wijzigen of aanpassen helaas. Als ik op wijzig druk kan ik het verwijderen uit de Accounts en wachtwoorden map. Om het dan een paar uur later weer terug te zien op diezelfde plek.
  #4  
Oud 01-09-20, 09:04
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

wellicht bij een volledige update naar 13.6.1. of ios 14 dat het dan verdwijnt

en dan niet een backup terug zetten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 01-09-20 om 08:06 ----------

je zou bv even met een beta van ios 14 de iphone kunnen updaten bv via 3 u tools

daarna zet je er 13.6.1 op
  #5  
Oud 02-09-20, 12:27
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard wachtwoorden fout

Heb net 13.7 update geinstalleerd. Heeft niet geholpen. Ook Apple zegt dat ii moet wachten op een update. (14) Dat deze MISSCHIEN zou kunnen helpen. Maar sinds de aanschaf van dit toestel heb ik al vele updates geinstalleerd. Niet een heeft geholpen. Wat ik wel zag, Ik wilde inloggen bijn een app waarvan het password niet was opgeslagen in mijn iphone. Kwam toen op een scherm waar dar handmatig kan. Dus toetsenbord onderop het scherm. Vlak boven de toetsen een regel met een sleutel en "WACHWOORDEN". Klik ik daarop, staat daar dus dat Bosrand en een eigen spotify wachtwoord. Daar heb ik die regel met bosrand verwijderd. Maar toen ik weer uit die app ging en weer terug naar inlog scherm, stond het weer vrolijk in dezelfde regel. Samen met Apple CS kwam ik er ook niet uit. Ik heb geleerd dat
--G-Bosrand.TMNL@tmobile (zo staat het in mijn accounts en wachtwoorden) 2 streepjes ervoor heeft. Dit is omdat er geen website is waar dit verwijderd zou worden. Ik kan er geen website invullen.
Kan we de naam bosrand en zo veranderen. Maar dan maakt de iphone er gewoon een nieuw wachtwoord bij in de accounts en wachtwoorden.
Wordt er een tikkie radeloos van.
  #6  
Oud 02-09-20, 19:19
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

kunt een beta van ios 14 via 3 u tools erop zetten dat zou je evt nog kunnen proberen
  #7  
Oud 02-09-20, 22:40
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard Zou kunnen

Ben niet zo'n liefhebber van beta via websites. Weet nooit wat er mee komt via zo'n site. Maar dank voor het meedenken.
  #8  
Oud 02-09-20, 23:17
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1hagenees Bekijk bericht
Ben niet zo'n liefhebber van beta via websites. Weet nooit wat er mee komt via zo'n site. Maar dank voor het meedenken.
Nou weet ik niet alles
Maar als jij het in je iPhone hebt staan staat het dan ook in je IPad ?
Als je verwijderd moet je dan toch beide apparaten doen ?
Is maar een idee
  #9  
Oud 04-09-20, 18:59
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

kunt toch de beta van ios 14 via 3 u tools erop zetten ? ( is geen website maar gratis software voor windows ) en dan daarna ios 13.7.1. erop zetten om dat te proberen ?
  #10  
Oud 08-09-20, 12:42
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Het staat niet in mijn Ipad. Alleen op mijn Iphone.
  #11  
Oud 17-09-20, 16:08
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard ios 14

Oke, nu staat ios 14 er dus op. En nu? Die account -G-Bosrand.TMNL@tmobile.nl blijft maar terugkomen, hoe vaak ik m ook verwijder. Ook nu met IOS 14. Heb geen beta maar de officiele versie van IOS14.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 2020_09_17_13_20_IMG_6115.PNG‎ (165,0 KB, 9x gelezen)
  #12  
Oud 21-09-20, 13:05
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Niemand die kan helpen? Dit is zo'n bizar probleem...
  #13  
Oud 21-09-20, 22:49
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Ik heb email gestuurd naar dat adres. Komt terug omdat het niet bestaat. heb het op verschillende manieren geprobeerd. Komt terug dus
  #14  
Oud 22-09-20, 07:28
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

met 3 u tools ook al geprobeerd alle junkfiles op te ruimen enz ?
zet je iedere keer een backup terug als je update ?
  #15  
Oud 22-09-20, 18:51
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Heb alles opgeruimd en zet geen backup terug. Dan zou ik ook dat rare account terugzetten. Maar blijft terug komen. Zonder reden of zo.
  #16  
Oud 23-09-20, 09:39
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Heb je al eens geprobeerd om een account te maken met die gebruikersnaam op de site die die naam laat zien.
Als je dan een account hebt zou je er ook een WW aan kunnen hangen.
Misschien dat je hem daarna kan verwijderen.

Ed
  #17  
Oud 23-09-20, 15:16
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Hallo Ed. Het is de website van TMobile. Om daar een account te openen heb ik een Tmobile nummer nodig. En dat heb ik niet. Het Email adres dat steeds opduikt is
--G-Bosrand.TMNL@tmobile.nl. (Inclusief de streepjes). En er is geen website aan verbonden. Het wachtwoord is tmobile maar dat wachtwoord kan ik, gek genoeg, aanpassen. Maar het heeft weinig nut om dat te doen, ik wil gewoon dat emailadres en zo weg hebben uit mijn wachtwoorden lijst. Heb het verwijderd op elke manier die mogelijk was. Blijft na een paar uur terugkomen. Iphone service gebeld, die hebben meegekeken in mijn iphone. En hadden nog nooit van dit probleem gehoord. Heb het net opnieuw verwijderd. Is nu 2 uur nadat ik het verwijderd had weer terug. Gisteren duurde het een dag. Heb ook al gezien dat ik het 2x verwijderde en dat het direct weer terugkwam. Geen peil op te trekken helaas.
  #18  
Oud 01-10-20, 16:40
1hagenees 1hagenees is offline
• iOS 15.4.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Den Haag
Berichten: 39
Standaard

Niemand? Het is een bizar probleem, ik weet het. Maar ik zit er mee. Heeft niemand anders dit? Dat er een onbekende account tussen de wachtwoorden staat?
Reageren

Labels
accounts, bosrand, iphone8, password, wachtwoorden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 iPhones 2 whatsapp accounts 2 iCloud accounts combineren Foddermocker iPhone algemeen 3 14-01-19 21:25
Iphone is ingelogd maar vraagt om wachtwoorden van verschillende Itunes-accounts CrazyLittleI iPhone algemeen 3 20-12-15 17:54
wachtwoorden mail accounts Laurinda iPhone algemeen 2 15-10-12 00:32
iPhone zegt dat Wi-Fi en BT wachtwoorden fout zijn... w.d Wi-Fi 0 28-08-08 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.