Iphone is ingelogd maar vraagt om wachtwoorden van verschillende Itunes-accounts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn moeder heeft net een gloednieuwe Iphone 5s en ik heb hierop alles van haar Iphone 4s opgezet. Ook heb ik haar weer ingelogd in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone is ingelogd maar vraagt om wachtwoorden van verschillende Itunes-accounts
Mijn moeder heeft net een gloednieuwe Iphone 5s en ik heb hierop alles van haar Iphone 4s opgezet. Ook heb ik haar weer ingelogd in de cloud en in de itunes store. Toch blijft 'ie telkens vragen om in te loggen bij de Itunes Store; eerst vraagt 'ie het wachtwoord van het account van mijn ex (WTF?!?!) en daarna die van mij.
Hoe komt 'ie aan uberhaupt aan het e-mailadres van mijn ex en hoe krijg ik deze e-mailadressen er weer uit??? het volgende heb ik al geprobeerd: * inloggen met het mijn moeders account op de Itunes op de pc en vervolgens synchroniseren * Itunes uitloggen en opnieuw inloggen op de Iphone p.s. extra info wat misschien belangrijk kan zijn: paar jaar geleden heb ik ooit met het e-mailadres van mijn ex ingelogd in Itunes op de pc van mijn moeder. Alleen is die pc pas nog helemaal geformatteerd enzo... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
account, iphone5s, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 vraagt bij update 8.3 aar itunes maar blijft hangen | edith76 | iPhone algemeen | 9 | 13-04-15 02:06 |
[iOS7 GM] Verschillende accounts voor iTunes Match en App Store | Niwla | iPhone algemeen | 1 | 13-09-13 20:22 |
Meerdere agenda's koppelen van verschillende Accounts | fedor07 | iCloud | 2 | 20-10-11 00:04 |
itunes vraagt update van 4.02 maar 4.01? | mikedezanger | iTunes | 1 | 03-10-10 21:54 |
|
|