Remote content niet zichtbaar in Mac Mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een klant met mail problemen. De embedded plaatjes/screenshots/foto's worden niet weergegeven in de Mail applicatie op de Mac, maar wel in Microsoft Outlook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Remote content niet zichtbaar in Mac Mail
Ik heb een klant met mail problemen. De embedded plaatjes/screenshots/foto's worden niet weergegeven in de Mail applicatie op de Mac, maar wel in Microsoft Outlook en op de iPhone.
Dit betekent dat de plaatjes er dus wel zijn, maar op Mac Mail staat er iedere keer een kader. Natuurlijk heb ik de standaard zaken bekeken zoals de firewall en de Mail Preferences met en zonder "Load remote content in messages", maar dit veranderd niets. In de browser op Microsoft 365 op dezelfde Mac zijn ze wel aanwezig? Is er nog ergens een geheime instelling welke de klant moet gebruiken om de plaatjes etc. wel in zijn Mac Mail programma te zien. ps. heb ook al naar Big Sur geupgrade, maar ook dat helpt niet. En het is voor meerdere Macs het geval. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS mail; foldernamen niet volledig zichtbaar | albertvanderiet | iPad Apps | 0 | 16-11-12 17:35 |
E-mail niet zichtbaar | ronmoerenhout | iPhone algemeen | 0 | 20-05-12 16:56 |
Inhoud e-mail niet zichtbaar | evie0202 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-10 22:32 |
Mail niet zichtbaar op home | radicaal_ | iPhone algemeen | 5 | 05-07-10 15:24 |
|
|