leegloop batterij na ios 14 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zie hier voor de aardigheid maar eens. Tonnen aan klachten over idiote leegloop batterij. https://developer.apple.com/forums/thread/649880...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
leegloop batterij na ios 14
Zie hier voor de aardigheid maar eens.
Tonnen aan klachten over idiote leegloop batterij. https://developer.apple.com/forums/thread/649880 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja fijn he al die updates !! in ios 13 nergens last van
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 05-12-20 om 12:40 ---------- mijn batterij van mijn xs na 2 jaar nog steeds 94% |
|
|||
|
|||
Niemand last van leegloop batterij na ios 14?
|
|
|||
|
|||
Ja zeker!! iPhone 12 Pro, gemiddelde afname gedurende de nacht 20%.. Normaal is dit zo’n 4 a 5%.. Hoop dat de update hier iets aan zal doen want dit is niet best!
|
|
|||
|
|||
Raar, ik heb er niets last van.
|
|
|||
|
|||
Ja geen idee, probeer ook gedurende de dag de openstaande apps zoveel mogelijk af te sluiten.. Maar zo red ik mss een halve dag met de batterij 🔋.. Dat was idd wel anders met de iPhone 11 Pro Max op iOS 14, daar had ik ook nergens last van, dus erg vreemd..
|
|
|||
|
|||
geen probleem hier. Batterij gaat soms 4 dagen mee natuurlijk wel met weinig gebruik.
|
|
||||
|
||||
Heb elke dag mijn iPhone gekoppeld aan de autoradio en speel muziek af en navigatie gebruik ik ook veel voor mijn werk en dan gemiddeld nog 70% over na ruim 8 uur werkdag
Heeft denk ik ook te maken met instellingen wat wel en wat niet op de achtergrond werken laten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu met de 11pro Max nog beter resultaat Ruim 6 uur schermtijd (video’s, spelletjes en muziek ) en dan nog 52% batterij Denk dat instellingen erg meespelen Heb locatie wel continu aan en Bluetooth |
|
||||
|
||||
je kunt ook onder instellingen dan ga je naar batterij kijken wat de stroom sluppers zijn
ik zie bv dat meldingen van email bijna 40 % trekt van de batterij dat heb ik nu dus eens uitgezet dit komt denk ik ook omdat de iphone iedere 5 min checkt of er mail is terwijl dat voor mij helemaal niet hoeft |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat scheelt een hoop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 sluit af met > 20% batterij, geeft daarna aan dat batterij leeg is | Jiska1990 | iPhone algemeen | 3 | 23-02-18 11:05 |
Iphone 6S batterij percentage blijft hangen (nieuwe batterij ) | JeroenVS | iPhone algemeen | 2 | 05-01-18 20:13 |
snelle leegloop van batterij | Painkiller69 | iPhone algemeen | 9 | 10-09-17 14:48 |
iOS 8 batterij hel | Driesdk | iPhone algemeen | 10 | 01-10-14 09:32 |
iPhone: Batterij | Stevan | Jailbreak | 7 | 22-10-10 14:02 |
|
|