//

iPhone 5S start niet meer op

iPhone 5S start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Begin dit jaar van mijn schoonzoon een iPhone 5S gekregen. Deze geactiveerd mbv de account van mijn vrouw, heeft reeds een iPad. Daarna weer opgeborgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-20, 19:39
robw1947 robw1947 is offline
• iOS 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2020
Berichten: 2
Standaard iPhone 5S start niet meer op

Begin dit jaar van mijn schoonzoon een iPhone 5S gekregen.
Deze geactiveerd mbv de account van mijn vrouw, heeft reeds een iPad.
Daarna weer opgeborgen in de bijbehorende doos.
Enige weken geleden weer tevoorschijn gehaald.
Bij het openen bleef de iPhone in de deksel hangen en viel vervolgens van zo'n 10 cm hoogte plat op de tafel.
Daarna kreeg ik de iPhone niet meer aan.
Ook niet met de adapter aangesloten.
Er verschijnt heel even het Apple logo, maar vrijwel direct daarna een donker scherm.
Dus ook niet het oplaadsymbool en/of het inlogscherm.
Mij werd door een webwinkel geadviseerd de connector te vervangen, maar dit blijkt niet te helpen.
Ik ben wel bekend met de opstartprocedure van een pc/laptop, maar iOS is voor mij onbekend terrein.
Wie kan mij uitleggen wat er moet gebeuren tijdens het opstarten en waarom het nu mis gaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-20, 21:45
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

hou de aan knop en de homebutton eens 10 sec tegelijk ingedrukt wat doet ie dan of leg hem eerst eens aan lader van de ipad
  #3  
Oud 19-12-20, 13:29
robw1947 robw1947 is offline
• iOS 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2020
Berichten: 2
Standaard

Gedaan, maar het effect is hetzelfde, dus het even oplichten van het Apple logo, daarna weer donker scherm.
  #4  
Oud 20-12-20, 08:50
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

denk dat dan toch de connector van de batterij los zit waarschijnlijk als je handig bent kijk even op ifixit https://nl.ifixit.com/Device/iPhone_5s
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 01-11-12 18:24
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.