iPhone 5S start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Begin dit jaar van mijn schoonzoon een iPhone 5S gekregen. Deze geactiveerd mbv de account van mijn vrouw, heeft reeds een iPad. Daarna weer opgeborgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S start niet meer op
Begin dit jaar van mijn schoonzoon een iPhone 5S gekregen.
Deze geactiveerd mbv de account van mijn vrouw, heeft reeds een iPad. Daarna weer opgeborgen in de bijbehorende doos. Enige weken geleden weer tevoorschijn gehaald. Bij het openen bleef de iPhone in de deksel hangen en viel vervolgens van zo'n 10 cm hoogte plat op de tafel. Daarna kreeg ik de iPhone niet meer aan. Ook niet met de adapter aangesloten. Er verschijnt heel even het Apple logo, maar vrijwel direct daarna een donker scherm. Dus ook niet het oplaadsymbool en/of het inlogscherm. Mij werd door een webwinkel geadviseerd de connector te vervangen, maar dit blijkt niet te helpen. Ik ben wel bekend met de opstartprocedure van een pc/laptop, maar iOS is voor mij onbekend terrein. Wie kan mij uitleggen wat er moet gebeuren tijdens het opstarten en waarom het nu mis gaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hou de aan knop en de homebutton eens 10 sec tegelijk ingedrukt wat doet ie dan of leg hem eerst eens aan lader van de ipad
|
|
|||
|
|||
Gedaan, maar het effect is hetzelfde, dus het even oplichten van het Apple logo, daarna weer donker scherm.
|
|
||||
|
||||
denk dat dan toch de connector van de batterij los zit waarschijnlijk als je handig bent kijk even op ifixit https://nl.ifixit.com/Device/iPhone_5s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|