//

Mail naar groep versturen via "Groepen"

Mail naar groep versturen via "Groepen" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een mail versturen naar een groep mensen. Normaal zet ik in het veld Aan: de eerste letters van de naam van de groep ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-20, 16:15
de Pbc de Pbc is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2020
Berichten: 1
Standaard Mail naar groep versturen via "Groepen"

Ik wil een mail versturen naar een groep mensen. Normaal zet ik in het veld Aan: de eerste letters van de naam van de groep en zodra ik die naam bevestig, worden de emailadressen van de leden van de groep geplaatst. Nu krijg ik ineens de melding 'Geen leden'. Waar ligt dit aan. Het probleem doet zich niet voor op mijn iMac, maar alleen op mijn iPhone 7 en iPad 4. Op de iPhone staat iOS 14.3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek app "shuffle alle" wijzigen naar "volgorde" ? Werner1963 iPhone algemeen 2 07-04-17 07:09
Mail ios10 "alle naar prullenmand" optie weg? ovans iPhone Apps 2 19-10-16 23:02
B ij "alle contacten" zien in welke groep ze staan iMoos iCloud 0 19-01-12 10:45
iPhone 3G: bootloader downgrade "06.04" naar "05.08" AzNxJohnnii Unlock 11 10-05-10 19:02
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.