//

Calendar opent niet op de laatst gebruikte datum maar een dag eerder

Calendar opent niet op de laatst gebruikte datum maar een dag eerder discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot voor kort deed ik het volgende als ik een nieuwe afspraak in calendar ging invoeren. Ik opende een bestaande afspraak op de gewenste toekomstige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-21, 17:43
annn annn is offline
• iOS 14.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2021
Berichten: 1
Question Calendar opent niet op de laatst gebruikte datum maar een dag eerder

Tot voor kort deed ik het volgende als ik een nieuwe afspraak in calendar ging invoeren. Ik opende een bestaande afspraak op de gewenste toekomstige afspraakdatum, sloot die bestaandeafspraak, drukte op de +, en : kijk, de nieuwe afspraak staat al op de gewenste datum en ik hoef nog alleen maar de afspraakdetails en de tijd in te vullen.

Maar helaas.
Als ik dat nu doe, wordt de nieuwe afspraak automatisch op één dag eerder gepland.
Het is me een aantal malen opgebroken, en ik vind het jammer dat dit snelle trukje om een afspraak op de plek te krijgen die je net hebt bekeken, niet meer werkt.

En ik snap niet dat dit een verbetering is.
Wie wel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, calendar, ios 14.3, voorgeprogrammeerde datum



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda en laatst gebruikte adressen jap74 iPhone algemeen 1 21-10-15 11:49
iPhone 4: unlock datum is aangebroken maar kom niet uit DFU mode henkie73 Unlock 12 21-08-12 00:07
TomTom: Calendar opent verkeerde TT Tourtoise iPhone Navigatie 6 22-01-12 22:47
Herkennen eerder gebruikte HotSpots 5hoog8ter iPhone algemeen 3 24-06-09 09:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.