//

Kan geen Icloud Email maken

Kan geen Icloud Email maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte iCulture Forum leden, Ik heb pas een tweede handse Iphone gekocht, en ik krijg steeds een foutmelding van 'Kan geen Apple ID aanmaken' omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-21, 19:24
gluttonyeating gluttonyeating is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2021
Berichten: 1
Standaard Kan geen Icloud Email maken

Geachte iCulture Forum leden,


Ik heb pas een tweede handse Iphone gekocht, en ik krijg steeds een foutmelding van 'Kan geen Apple ID aanmaken' omdat er dus al 3 Icloud acounts zijn aangemaakt op het apparaat, nou heb ik geprobeerd om een VM Ware te starten met een MACos erop om geprobeerd daar een icloud acount te maken maar daar kreeg ik dezelfde melding vast en zeker omdat er al veel mensen daar een acount hebben gemaakt, nou wil ik jullie vragen hoe kan ik of waar kan ik een icloud email acount maken is er nog een manier is er een manier.
Het gaat hierbij echt om een Icloud email acount en geen Apple ID acount waarbij ik zelf een email adress mag kiezen nee echt een @icloud.com domein ik wil een email maken met @icloud.com.

MVG Alphonse Elric
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen gebruik maken van iCloud Drive: uitgeschakeld volgens mijn iPhone Hidduh iPhone algemeen 0 27-06-16 15:11
Mac OS X: Itunes kan geen verbinding maken met de iCloud music library koz iTunes 0 17-11-15 13:34
Kan geen reservekopie meer maken in iCloud met iPhone 5 bootcover iCloud 2 09-11-12 18:40
iCloud email BramStraatman iCloud 0 13-10-11 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.