Iphone 7 kan niet meer bellen en gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen, van het ene op het andere moment kan ik niet meer bellen en gebeld worden met mijn iPhone. Ik zat vanmorgen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 7 kan niet meer bellen en gebeld worden
Wie kan me helpen, van het ene op het andere moment kan ik niet meer bellen en gebeld worden met mijn iPhone. Ik zat vanmorgen in een whatsapvideo call en ineens valt de verbinding weg en kan ik niet meer bellen of gebeld worden, ook niet met mijn gewone telefoonfunctie. Ik krijg geen melding er wordt gewoon geen verbinding gemaakt. Heb mijn telefoon opnieuw opgestart. Geupdate. Hij staat niet op het maantje of niet storen. Heb wel werkend 4g en Wi-Fi.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
baseband chip is een bekend probleem bij de iphone 7
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s niet meer kunnen bellen/gebeld worden | Ophoven | iPhone algemeen | 3 | 28-08-15 00:44 |
iPhone 4 kan niet bellen / gebeld worden | Steel Dogg | iPhone algemeen | 20 | 01-11-13 23:43 |
Niet kunnen bellen en gebeld worden met Iphone 4S | redcap | iPhone algemeen | 3 | 24-07-12 10:03 |
iphone 3gs niet meer bellen/gebeld worden | iphone1977 | iPhone algemeen | 10 | 02-03-12 21:48 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
|
|