Niet kunnen bellen en gebeld worden met Iphone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net mijn nieuwe Iphone geinstalleerd.Iphone 4 S. Alles werkt behalve kunnen bellen en gebeld worden. Krijg direct bericht Gesprek mislukt. Met mijn öude"toestel, Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet kunnen bellen en gebeld worden met Iphone 4S
Heb net mijn nieuwe Iphone geinstalleerd.Iphone 4 S. Alles werkt behalve kunnen bellen en gebeld worden. Krijg direct bericht Gesprek mislukt.
Met mijn öude"toestel, Iphone 3 S kan ik wel bellen en gebeld worden. Dat toestel heb ik helemaal uitgezet maar het helpt niet. Weet iemand misschien wat er aan de hand kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer hem eens helemaal te herstellen nu hij leeg is
|
|
||||
|
||||
Heb je toevallig zelf de sim omgebouwd tot microsim?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en | gruijtersrob | Unlock | 0 | 19-01-11 12:50 |
Dataroaming uit, niet kunnen bellen/gebeld worden in Frankrijk? | Cateye | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 26-03-10 12:08 |
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden | robvg23 | Unlock | 2 | 04-05-09 18:32 |
GPRS en het niet gebeld kunnen worden debakel | GFTU | iPhone algemeen | 58 | 31-05-08 00:25 |
gprs en het niet gebeld kunnen worden debakel | GFTU | Unlock [archief] | 1 | 07-04-08 10:51 |
|
|