iPhone kopie terugzetten lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal Even een vraagje als ik op mijn iPhone se2020 een reserve kopie wil terugzetten vanaf mijn laptop krijg ik iedere keer de volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopie terugzetten lukt niet
Beste allemaal
Even een vraagje als ik op mijn iPhone se2020 een reserve kopie wil terugzetten vanaf mijn laptop krijg ik iedere keer de volgende error 0xE800000A, of geeft aan dat hij niet kan overschrijven oid. Het gekke is dat hij wel begint en er staat ook een resterende tijd en dit doet die ongeveer 2 minuten en dan komt de error. iOS is up-to-date Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niet of dat helpt, maar heb je de nieuwste versie van iTunes?
|
|
|||
|
|||
Ja en Windows ook.
|
|
||||
|
||||
probeer het eens met 3 u tools gratis software voor de pc
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt. Ik moest de iPhone in dfu modes zetten en dan herstellen. Hierna geen probleem meer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten lukt niet, iphone 5s. | JEROENDB | iPhone algemeen | 1 | 16-10-14 21:48 |
Iphone 6 reservekopie terugzetten lukt niet | Michellexx | iPhone algemeen | 3 | 01-10-14 15:59 |
iphone 4: ouder reserve kopie terugzetten | Leuvie | iPhone algemeen | 12 | 02-02-13 19:06 |
Reserve kopie met shh terugzetten | Katrien001 | iPhone algemeen | 0 | 02-01-12 20:06 |
Geswopte iphone werkt niet meer na updaten/reserve kopie terugzetten | Sanders88 | iPhone algemeen | 2 | 02-11-09 21:08 |
|
|