Apparaatbeheer en profielbeheer niet zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een app installeren voor mijn werk. Hierbij moet ik ook een profiel instellen. Kan alleen nergens die menu optie vinden? Het zou moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apparaatbeheer en profielbeheer niet zichtbaar
Ik wil een app installeren voor mijn werk. Hierbij moet ik ook een profiel instellen. Kan alleen nergens die menu optie vinden?
Het zou moeten zitten onder algemeen. Echter daar staat het dus niet. Hoe kan ik dat menu nu alsnog zien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
eerst het profiel installeren daarna kun je onder instellingen/algemeen/apparaatbeheer het profiel goedkeuren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth apparaatbeheer ios 12.4.7 | stryker | iPhone algemeen | 2 | 07-06-20 15:15 |
Bluetooth apparaatbeheer ios 12.4.7 | stryker | iPad algemeen | 0 | 05-06-20 21:00 |
Deel van foto's niet zichtbaar via computer en dus niet over te zetten | nk21 | iPhone algemeen | 3 | 22-01-18 09:54 |
Config payload Ap onder apparaatbeheer kan ik verwijderen zonder schade aan toestel | jagertjes | iPhone Apps | 1 | 15-03-16 07:28 |
|
|