//

Bluetooth apparaatbeheer ios 12.4.7

Bluetooth apparaatbeheer ios 12.4.7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje i.v.m. het beheer van de bluetooth pairing. De apparaten die in de lijst mijn apparaten staan kan ik die manueel op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-20, 20:00
stryker stryker is offline
• iOS 12.4.7
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2020
Berichten: 3
Standaard Bluetooth apparaatbeheer ios 12.4.7

Ik heb een vraagje i.v.m. het beheer van de bluetooth pairing.
De apparaten die in de lijst mijn apparaten staan kan ik die manueel op uit zetten (niet gewoon verbreek verbinding)? of bestaat hiervoor een app?
Want ik heb volgend probleem: ik heb een headset in mijn motorhelm,
hierop heb ik mijn iphone aangesloten en ook mijn gps verder is mijn iphone ook verbonden met de gps (voor de verkeersopstoppingen, flitspalen...).
Nu wilt dat wel conflicten geven als ze mij bellen dat de verbinding van de iphone met de gps verbroken wordt.
aangezien ik 50% van de tijd zonder gps rij wil ik de verbinding van mijn iphone met de headset niet laten "vergeten" aangezien ik dan iedere keer opnieuw moet gaan pairen als ik zonder gps rij. Nu ben ik aan het zoeken geweest en vind niet direct een app of een instelling waar ik dit kan uitschakelen.
Weet hier iemand een oplossing voor dit probleem?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 05-06-20 om 20:37 ----------

sorry verkeerd geplaatst moest bij iphone algemeen staan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Config payload Ap onder apparaatbeheer kan ik verwijderen zonder schade aan toestel jagertjes iPhone Apps 1 15-03-16 06:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.