//

iPad (2018) Wi-Fi 32 GB sluit vanzelf apps af

iPad (2018) Wi-Fi 32 GB sluit vanzelf apps af discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal ik heb met mijn probleem al een keer in de winkel gestaan waar ik hem gekocht heb maar daar deed hij het wonderwel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-06-20, 04:16
fANAT1C fANAT1C is offline
• iOS 13.5
• iPadOS 13.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2020
Berichten: 1
Question iPad (2018) Wi-Fi 32 GB sluit vanzelf apps af

Hey allemaal


ik heb met mijn probleem al een keer in de winkel gestaan waar ik hem gekocht heb maar daar deed hij het wonderwel weer om een of andere reden.

Het probleem is als volgt:

Het betreft een iPad Wi-Fi 32 GB uit 2018. Soms werkt de iPad gewoon normaal maar hij heeft erg vaak de neiging om eender welke app die je probeert te openen terug te sluiten. Wanneer je een app probeert te openen zoals bijvoorbeeld de instellingen app, of een app van de bank, dan geeft hij op een volledig zwarte achtergrond het "laden icoontje" weer. Het icoontje zoals te zien is op deze afbeelding: https://imgur.com/L4wp9qn



Na het proberen opstarten van eender welke app sluit deze zichzelf dus af en kom je ofwel op het homescreen ofwel op het lockscreen terecht. Indien het lockscreen tevoorschijn komt moet je logischerwijs opnieuw de unlock code invoeren.


Nu hoor ik jullie zelf ook al denken, herinstalleer de iPad eens volledig. Dat heb ik dus gedaan maar het probleem keert telkens terug. Nadat ik de iPad een eerste keer heb geherinstalleerd heb ik dit gedaan door een reservekopie vanuit iCloud terug te zetten. Echter toen ik zag dat hiermee het probleem niet opgelost was heb ik de iPad gereset zonder een reservekopie terug te laten zetten maar ook dit bracht geen soelaas.


Toen ik met de iPad naar de winkel ging (Dreamland) werkte hij daar plots weer normaal. De reden dat ik hem toen niet alsnog heb laten nakijken is omdat je hem dan relatief lang kwijt bent en het toestel zal nooit meer zo mooi eruitzien als ervoor.

Is dit een hardwarematig probleem of moet het toch echt aan de software liggen? Meer dan de iPad eens herinstalleren en de nieuwste updates er op zetten kan ik ook niet doen momenteel...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad sluit telkens alle apps af Tigerx95 iPhone algemeen 1 18-01-15 14:34
Apps sluit vanzelf Sergio21 iPhone algemeen 6 11-06-13 22:19
Instelling knop sluit vanzelf af ikanos iPhone algemeen 5 15-02-13 17:22
app sluit vanzelf af gunsmoke iPhone Apps 12 30-01-12 01:21
[iPhone 3G] 'iPod' applicatie sluit vanzelf Whazaah iPhone algemeen 4 25-02-09 07:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:26.