Geen PDP identiteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier werkt Vodafone in NL zonder problemen, maar in Duitsland krijg ik de pdp melding. gegevens die ik gebruik: APN: office.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord:vodafone...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier werkt Vodafone in NL zonder problemen, maar in Duitsland krijg ik de pdp melding.
gegevens die ik gebruik: APN: office.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord:vodafone |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 3G en vodafone simkaart (pdp identiteit niet geaccepteerd) | Kaasschaaf | iPad algemeen | 15 | 12-05-11 00:25 |
PDP-identiteit niet geaccepteerd | RowanF1 | iPhone algemeen | 4 | 10-05-11 17:30 |
pdp identiteit niet geaccepteerd | radarlove | iPhone algemeen | 57 | 24-03-11 21:39 |
Proximus: pdp identiteit niet geacepteerd | Vincent82 | iPad algemeen | 7 | 31-10-10 13:31 |
PDP identiteit HI Eindeloos online -> Niks lukt! | mahket | Overige providers Nederland | 2 | 03-07-08 00:52 |
|
|