Outlook-wachtwoord opnieuw instellen onmogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmorgen het paswoord van mijn Hotmail-account gewijzigd. Op mijn MacBookPro en mijn nieuwe iPhone geen rpoblem, maar op mijn oude iPad en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook-wachtwoord opnieuw instellen onmogelijk
Ik heb vanmorgen het paswoord van mijn Hotmail-account gewijzigd. Op mijn MacBookPro en mijn nieuwe iPhone geen rpoblem, maar op mijn oude iPad en de oude iPhone 6 die ik voor mijn werk gebruik, kan ik het paswoord niet opnieuw instellen.
Ik krijg steeds de melding 'Controle accountgegevens niet mogelijk' en kan vervolgens alleen op OK drukken. Ik heb de account nu verwijderd, maar ook als ik ze opnieuw wil toevoegen krijg ik de melding OUTLOOK ACCOUNT - Controle accountgegevens niet mogelijk. Ik gebruik GEEN tweestaps-authenticatie, die is uitgeschakeld op mijn account, dus daar kan het niet aan liggen. Wat kan ik doen om dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
hotmail, ipad, iphone6, mail configureren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachtwoord opnieuw instellen, link in gestuurde e-mail werkt niet? | rmsa | iPhone algemeen | 6 | 09-03-14 01:01 |
Probleem opnieuw instellen wachtwoord apple ID | samuel6666 | iPhone algemeen | 0 | 02-10-12 23:16 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
synchroniseren outlook 2007 onmogelijk? HELP | rikfrombelgium | iTunes | 6 | 29-11-09 13:32 |
|
|