Gps symbool find my iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatste tijd valt me op dat het gps symbool rechtsboven vaak aan staat. Na enig zoek werk blijkt het om find my iphone te gaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gps symbool find my iphone
Laatste tijd valt me op dat het gps symbool rechtsboven vaak aan staat. Na enig zoek werk blijkt het om find my iphone te gaan. De batterij is afgelopen nacht er sterk door leeg getrokken wat resulteerde in een uitgevallen iPhone.
Is er een manier dat deze functie maar eens per dag dit doet, indien het om een soort check gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kunt ook gewoon je gps uitzetten s nachts ik heb een jailbreak gedaan ook om die reden . Via CC modules en CC support
Zodat ik heel makkelijk via beginscherm gps en bluetooth bv kan uitzetten |
|
|||
|
|||
's Nachts ligt ie aan de lader dus geen probleem dan. gaat me meer op momenten overdag. Zodra je je scherm aan zet zie je dat logo meteen verschijnen en is wel weg na een aantal seconden maar ik snap niet waarom die dat steeds wil bijhouden. In eerdere IOS versies was dat niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen airplay symbool in iOS8 iPhone 5s | McMiles | iPhone algemeen | 7 | 27-09-14 08:12 |
Draaiend symbool op statusbalk Iphone 5s 24/24 7op7 | jacked | iPhone algemeen | 3 | 19-03-14 20:27 |
iPhone 3Gs - App store: badge symbool | cadsite | iPhone algemeen | 5 | 23-10-13 11:47 |
Symbool doorgeschakelde oproep naar iPhone | mkur | iPhone algemeen | 2 | 27-11-12 10:41 |
|
|