//

1 nummer onbereikbaar (niet geblokkeerd)

1 nummer onbereikbaar (niet geblokkeerd) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen kan ik 1 nummer niet meer bellen. Ik krijg dan de melding dat dit nummer nu niet bereikbaar is. Ook iMessage ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-21, 12:54
TheWizzardOfOz TheWizzardOfOz is offline
• iOS 15.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2021
Berichten: 3
Standaard 1 nummer onbereikbaar (niet geblokkeerd)

Sinds een paar dagen kan ik 1 nummer niet meer bellen. Ik krijg dan de melding dat dit nummer nu niet bereikbaar is. Ook iMessage berichten worden niet afgeleverd. Diegene kan mij echter wel bellen, iMessage ontvangen gaat wel, maar de ander krijgt hiervan geen aflever bevestiging.

Ik heb 2 nummers (vaste sim en esim) en het probleem bestaat met beide nummers. Simkaart in een ander toestel stoppen geeft ook hetzelfde probleem.

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn en hoe dit op te lossen? Simkaart reset vanuit provider heeft niks opgeleverd. Ik krijg een nieuwe toegestuurd.

Edit: Ik heb vorige week geüpdate naar iOs 15.1.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-21, 16:45
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik mis in het verhaal nog wel of je met een andere telefoon dat nummer wel kan bellen, bijvoorbeeld een vast nummer en een ander nummor ook bij jouw (dus dezelfde) provider. En of jij dat nummer met jouw toestel wel kan bellen met nummer onderdrukking aan.

Mocht je met nummeroonderdrukking wel kunnen bellen lijkt het er een beetje op alsof jouw nummer aan de andere kant geblokkeerd wordt.
  #3  
Oud 16-11-21, 17:58
TheWizzardOfOz TheWizzardOfOz is offline
• iOS 15.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2021
Berichten: 3
Standaard

Met nummerherkenning uitgeschakeld lukt het ook niet, daarom is het ook zo vreemd. Verder kan ik iedereen gewoon bellen en kan diegene ook door iedereen gebeld worden.
  #4  
Oud 18-11-21, 14:21
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Het lijkt er ernstig op dat je toch ergens een blokkade hebt ingesteld. Kan jouw mobiele telefonieprovider je niet verder helpen?
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone is geblokkeerd en knoppen werken niet blondielotte iPhone algemeen 3 13-04-15 22:37
Mijn nummer geblokkeerd op een iPhone 5? gaat wel 4 keer over renate2014 iPhone algemeen 1 05-01-14 10:47
iphone geblokkeerd, kan niet restoren darkkova iPhone algemeen 3 31-01-13 12:49
iphone geblokkeerd en sluit niet aan maikov iPhone algemeen 16 16-03-12 14:52
Gebeld worden door een geblokkeerd nummer bestbier iPhone algemeen 45 02-11-10 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.