Toestel aanschaffen vlak na introductie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een iPhone 14 aanschaffen van zodra die op de markt komt. Nu zegt men mij dat het niet verstandig is om meteen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Toestel aanschaffen vlak na introductie?
Ik zou graag een iPhone 14 aanschaffen van zodra die op de markt komt. Nu zegt men mij dat het niet verstandig is om meteen een toestel te kopen als dit pas op de markt is, de eerste batch zou gevoeliger zijn voor productiefouten.
Mij lijkt dit eerder uit de lucht gegrepen onzin 😀 Hoe kan je nu weten dat je 3 maanden na introductie een pas geproduceerd toestel hebt of eentje dat de eerste dag van de band gerold is 🤷🏼*♂️ Of is het iets waarmee je als consument toch best rekening mee houdt? Zou anders graag eentje bemachtigen in september/oktober 🤤 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 een zwarte vlak op mijn scherm | hypixel | iPhone algemeen | 1 | 28-06-16 13:20 |
Nieuwe toestel: iOS6, oud toestel back-up: iOS7. Beste manier? | STA911 | iPhone algemeen | 7 | 18-10-13 17:45 |
onderste vlak weg ? | kokker | iPhone algemeen | 2 | 23-09-10 20:42 |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
|
|