//

Aanraaktoetsen weigeren vaak

Aanraaktoetsen weigeren vaak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn I Phone 8 omgeruild met een refurbished I Phone X omdat ik te vaak verschillende malen op de toetsen van Whatsap ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 19-05-22, 15:02
Alcedo1950 Alcedo1950 is offline
• iOS 16.1

Standaard Aanraaktoetsen weigeren vaak

Ik heb gisteren mijn I Phone 8 omgeruild met een refurbished I Phone X omdat ik te vaak verschillende malen op de toetsen van Whatsap moest drukken voor de betreffende letter op het scherm verscheen. Nu gebeurt hetzelfde met de I Phone X. Ook heb ik ontdekt dat ik dit toestel verticaal moet houden wil het lukken een toets te laten doen wat ik wil. Dus leg ik het toestel plat op tafel dan reageert geen enkele toets.
Het is natuurlijk wel heel toevallig dat beide toestellen dit probleem hebben. Maar ik zag gisteren dat ook de verkoper meerdere keren moest tikken, had ik dat niet gezien dan zou ik denken dat het aan mij of aan mijn vingers ligt. Graag hoor ik of iemand weet wat er aan de hand is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 22-05-22, 10:36
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X

Standaard

Ik heb dit probleem (denk ik, want ik heb nog geen verband met verticaal of horizontaal houden kunnen ontdekken) op mijn iPhone 7 ook, sinds die een nieuw scherm heeft gekregen (A+ kwaliteit)

Ik heb als work around ontdekt dat het probleem weggaat als ik 1 keer de stand-by knop indruk (scherm gaat dan op zwart) en daarna kan ik op de home button drukken en mijn typ werk vervolgen zonder haperingen.
Oud 22-05-22, 21:32
Alcedo1950 Alcedo1950 is offline
• iOS 16.1

Standaard

De verkoper had al voorgesteld om er een nieuw scherm op te zetten. Ik zal hier nog laten weten of daardoor de problemen opgelost zijn.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weigeren van garantieverzoek bertvanwijk iPhone algemeen 21 13-01-14 11:20
Inkomende gesprekken weigeren archiebunker iPhone algemeen 9 09-10-13 17:07
Ios 7 gesprek weigeren OriginalJeroen iPhone algemeen 1 09-07-13 18:19
Update 5.0.1 Weigeren Andoni iPhone algemeen 9 23-11-11 19:48
Gesprekken weigeren ROBNL Archief 5 21-04-09 16:09

Regels voor berichten