Geluid weer inschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga vaak naar live uitvoeringen. Dan zet ik de telefoon (iPhone 12) op stilte. Helaas vergeet ik ook vaak om het geluid na afloop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid weer inschakelen
Ik ga vaak naar live uitvoeringen. Dan zet ik de telefoon (iPhone 12) op stilte. Helaas vergeet ik ook vaak om het geluid na afloop weer te activeren. Daardoor mis ik wel eens belsignalen.
Bestaat er een mogelijkheid om - liefst automatisch - na een tijdje (bijv. 6 uur later) de belsignalen weer in te schakelen of om me in elk geval eraan te herinneren dat het geluid nog uit staat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aanvulling:
Ik heb gekeken naar 'opdrachten' of daarmee zoiets mogelijk is, maar zag dat niet. (Kanttekening: ik weet niet veel van opdrachten af.) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weer app geluid | jevamo | iPhone algemeen | 0 | 28-09-13 09:06 |
Geluid harder en dan weer zachter iphone 5 | Xtreme1 | iPhone algemeen | 2 | 09-07-13 18:34 |
Geluid Iphone werkt (weer) niet meer | belle_3500 | Unlock [archief] | 1 | 29-06-08 09:09 |
Het weer en geluid vraagje | CorryFitz | iPhone algemeen | 9 | 04-05-08 10:08 |
|
|