//

iPhone XS kapot, kan ik foto's nog naar iCloud krijgen?

iPhone XS kapot, kan ik foto's nog naar iCloud krijgen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone XR is volledig aan gruzelementen (hij bleek niet bestand tegen vallen uit een achtbaan tijdens een ritje, haha). Op dat moment was er ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 01-08-22, 20:00
NBP NBP is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard iPhone XS kapot, kan ik foto's nog naar iCloud krijgen?

Mijn iPhone XR is volledig aan gruzelementen (hij bleek niet bestand tegen vallen uit een achtbaan tijdens een ritje, haha).

Op dat moment was er (helaas!!) al ruim 2 weken geen reservekopie gemaakt ivm gebrek aan Wi-Fi tijdens mijn vakantie. Ik heb hem nu aan de oplader liggen in de hoop dat er komende avond/nacht alsnog een reservekopie wordt gemaakt. Hij lijkt namelijk niet helemaal dood, want ná de crash heeft hij nog signaal uitgezonden in Zoek mijn iPhone en als hotspot.
Het maken van een reservekopie via de Mac werkt niet, want de iPhone wordt dan niet getoond in Finder.

Maar: ook al zou de kopie nog lukken, bij een reservekopie horen niet de foto's.... toch? Deze worden dacht ik apart daarvan naar iCloud gestreamd.
In mijn iCloud zie ik wel een deel van mijn vakantiefoto's van afgelopen 2 weken staan, maar ook een groot deel niet.

Is er nog een manier om deze foto's terug te krijgen?
Ik kan dus met de iPhone zelf niks meer qua scherm of apps oid.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Hoe verplaats ik foto's van iCloud Files naar iCloud Photo's ?? mischa72 Muziek, foto & video 0 29-10-19 23:49
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen Andrisig Desktop-applicaties 3 28-07-15 21:08
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 13:05

Regels voor berichten