Temperatuur iPhone 12 mini normaal? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb sinds vandaag een gloednieuw iPhone 12 mini 64 gb. Wat mij direct opvalt is dat de telefoon vrij warm wordt in vergelijking ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Temperatuur iPhone 12 mini normaal?
Hi,
Ik heb sinds vandaag een gloednieuw iPhone 12 mini 64 gb. Wat mij direct opvalt is dat de telefoon vrij warm wordt in vergelijking met wat ik gewend ben van iPhones. Ik heb daarom met coconut battery de temperatuur uitgelezen en standaard zit die wel boven de 30 graden met uitschieters naar 40 - 41 graden. Ik heb hiervoor een iPhone 2020 SE gehad en die blijft eigenlijk altijd onder de 30 graden alleen bij zware belasting komt die wel eens boven de 30 uit. Ik vraag me nu af of ik mij hier zorgen over moet maken of dat dit "normaal" is voor een iPhone 12 mini. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 temperatuur probleem bij laden? | mphoogeveen | iPhone algemeen | 8 | 24-10-13 21:43 |
Temperatuur van je iPhone | ferrywalter | iPhone Apps | 6 | 18-02-13 15:41 |
temperatuur melding iphone 4 | bzb | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 11:01 |
Temperatuur melding Iphone 4 | I-Travel | iPhone algemeen | 7 | 08-09-10 11:27 |
|
|