Melding bij bericht versturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bij het versturen van berichten via iMessage krijg ik soms volgende melding: "Nummer niet beschikbaar. Met welk nummer wil je het bericht versturen?". Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding bij bericht versturen
Hallo,
Bij het versturen van berichten via iMessage krijg ik soms volgende melding: "Nummer niet beschikbaar. Met welk nummer wil je het bericht versturen?". Als ik dan op "Primair" druk wordt mijn bericht wel verzonden. Ik kan dus wel berichten verzenden. Ik had wel graag geweten wat de oorzaak is van deze melding en hoe ik dit kan oplossen. Groetjes Ludo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je twee (e-)Sims in je IPhone?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar kan een tweede abonnement staan die niet werkt maar gewoon verwijderd moet worden Ik bedoel niet het verwijderen van een simkaart maar e Sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Snel bericht versturen | petervv | Desktop-applicaties | 0 | 28-03-16 14:14 |
MobileME, wel melding nieuwe bericht / geen bericht. | FSF | iPhone algemeen | 5 | 29-12-10 06:44 |
foutmelding bericht versturen | Mad Hankey | iPhone algemeen | 0 | 26-03-10 12:41 |
Fout bij het versturen van bericht. | zwiggelbig | Odido (T-Mobile) | 36 | 20-05-09 20:14 |
|
|