Betaalmethode IDEAL niet meer in lijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik Heb een Iphone SE 2020, nieuwste IOS maar ik kan niet meer kiezen uit betaalmethode IDEAL om het saldo van mijn apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Betaalmethode IDEAL niet meer in lijst
Hallo Allemaal,
Ik Heb een Iphone SE 2020, nieuwste IOS maar ik kan niet meer kiezen uit betaalmethode IDEAL om het saldo van mijn apple account op te hogen. Hij staat nu standaard op mijn telefoonprovider en daarmee kan ik niet ophogen. Heeft iemand een idee waarom ik in de nieuw toe te voegen betaalmethoden IDEAl niet meer kan zien? Alvast super bedankt voor het meedenken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet door mij geblokkeerde nummers in lijst op iphone | Bananenmilkshake | iPhone algemeen | 4 | 09-03-16 21:48 |
iPhone niet in lijst apparaten Spotify | Gazpacho1960 | iPhone algemeen | 3 | 14-08-15 13:56 |
ik verschijnt niet bij vrienden in whats app lijst | ieris17 | iPhone Apps | 3 | 02-06-13 12:01 |
Windows: Valideren betaalmethode C&B werkt niet | zakkenvuller23 | iTunes | 2 | 14-09-10 14:56 |
ideal-case.com is niet echt geweldig | Dwee8le | Koopinformatie Nederland | 0 | 18-07-10 11:17 |
|
|