//

Bestelling bij Apple Store

Bestelling bij Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het was altijd zo dat pas na verzenden het bedrag van creditcard werd gehaald door Apple. Nu is het bedrag van de bestelde iPhone al ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 13-09-22, 15:08
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS

Standaard Bestelling bij Apple Store

Het was altijd zo dat pas na verzenden het bedrag van creditcard werd gehaald door Apple. Nu is het bedrag van de bestelde iPhone al geïncasseerd door Apple. Maar de status staat nog op verzending wordt voorbereid. Geldnood bij Apple, dat ze meteen al je geld incasseren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 13-09-22, 17:49
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4

Standaard

En wat precies is je probleem?
Oud 13-09-22, 18:35
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1

Standaard

Geen probleem, maar Apple houdt zich niet aan de beschrijving op hun website. Incasseren bedrag van creditcard na verzenden van de bestelling.
Oud 14-09-22, 10:51
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Geen idee wat ge bedoeld met incasseren, maar normaal gezien ga je in je bankapp zien dat dit bedrag van je kaart 'gaat' gaan op het einde van de maand.

Kan me niet voorstellen dat dit ooit al anders is geweest. Ik heb gisteren nog bij Zalando iets besteld en dat bedrag staat al in het lijstje van mijn VISA kaart, maar ik heb de goederen nog niet.
Oud 14-09-22, 11:08
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1

Standaard

Normaal is nadat je de bestelling hebt gedaan bij Apple dat je in de app ziet dat het bedrag is gereserveerd. Tussen de bestelling en het verzenden kan een paar weken zitten. Als Apple gaat verzenden wordt het bedrag pas afgeschreven van de creditcard. Nu werd het bedrag meteen afgeschreven van de creditcard,
Oud 14-09-22, 11:31
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Geen idee eigenlijk. Ik heb nog nooit stil gestaan bij die dingen. Maar weet ook niet of ik ooit iets heb gekocht bij apple via de shop.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraagje bestelling iphone via apple store website? EddyG Koopinformatie Nederland 11 19-10-18 23:56
Store.apple.nl bestelling iPhone 6 leverstatus AppleHarry iPhone algemeen 3 30-09-14 00:36
Bestelling annuleren via Apple Store Royofzo Koopinformatie Nederland 3 26-11-12 13:13
Status iPhone 5 bestelling Apple Store stuf Archief 2 24-10-12 21:43
bestelling apple store annuleren Melle123 iPhone algemeen 0 12-09-10 12:29

Regels voor berichten