Bestelling bij Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het was altijd zo dat pas na verzenden het bedrag van creditcard werd gehaald door Apple. Nu is het bedrag van de bestelde iPhone al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestelling bij Apple Store
Het was altijd zo dat pas na verzenden het bedrag van creditcard werd gehaald door Apple. Nu is het bedrag van de bestelde iPhone al geïncasseerd door Apple. Maar de status staat nog op verzending wordt voorbereid. Geldnood bij Apple, dat ze meteen al je geld incasseren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En wat precies is je probleem?
|
|
|||
|
|||
Geen probleem, maar Apple houdt zich niet aan de beschrijving op hun website. Incasseren bedrag van creditcard na verzenden van de bestelling.
|
|
|||
|
|||
Geen idee wat ge bedoeld met incasseren, maar normaal gezien ga je in je bankapp zien dat dit bedrag van je kaart 'gaat' gaan op het einde van de maand.
Kan me niet voorstellen dat dit ooit al anders is geweest. Ik heb gisteren nog bij Zalando iets besteld en dat bedrag staat al in het lijstje van mijn VISA kaart, maar ik heb de goederen nog niet. |
|
|||
|
|||
Normaal is nadat je de bestelling hebt gedaan bij Apple dat je in de app ziet dat het bedrag is gereserveerd. Tussen de bestelling en het verzenden kan een paar weken zitten. Als Apple gaat verzenden wordt het bedrag pas afgeschreven van de creditcard. Nu werd het bedrag meteen afgeschreven van de creditcard,
|
|
|||
|
|||
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog nooit stil gestaan bij die dingen. Maar weet ook niet of ik ooit iets heb gekocht bij apple via de shop.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje bestelling iphone via apple store website? | EddyG | Koopinformatie Nederland | 11 | 19-10-18 23:56 |
Store.apple.nl bestelling iPhone 6 leverstatus | AppleHarry | iPhone algemeen | 3 | 30-09-14 00:36 |
Bestelling annuleren via Apple Store | Royofzo | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-11-12 13:13 |
Status iPhone 5 bestelling Apple Store | stuf | Archief | 2 | 24-10-12 21:43 |
bestelling apple store annuleren | Melle123 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 12:29 |
|
|