Valideren betaalmethode C&B werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort de Iphone 4(verlenging van 3G). Nu probeer ik een aantal apps te kopen via de Itunes store. Voorheen, op mijn vorige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Valideren betaalmethode C&B werkt niet
Ik heb sinds kort de Iphone 4(verlenging van 3G).
Nu probeer ik een aantal apps te kopen via de Itunes store. Voorheen, op mijn vorige Iphone, heb ik dat wel eens gedaan met Click and buy, maar dat werkt opeens niet meer. Als ik nu op mn Iphone de app wil aanschaffen, geeft hij aan dat ik een betaalmethode moet selecteren. Dat heb ik gedaan via de site van C&B, en ik krijg in de Itunes store ook netjes het bericht dat mijn C&B-account gevalideerd is. Nu moet je echter, voordat het echt werking heeft, nog klikken op 'gereed'. Daar ligt nu het probleem; als ik dat doe geeft Itunes in rode letters de melding: Uw CC werd geweigerd. Voer geldige CC-informatie in. Waarom ik die foutmelding krijg is mij echt een raadsel. Ik selecteer gewoon het bolletje van C&B, waar ook mijn rekeningnummer onder staat. Iemand enig wat ik fout doe of waar het aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, wanneer ik een app wil kopen zegt hij dat mijn CC geweigerd wordt terwijl ik met C&B wil betalen heel raar!
|
|
|||
|
|||
Is dit probleem bij Apple bekend, want er zijn meerdere die dit probleem hebben. Of zijn er ook al oplossingen bekend?
|
Labels |
click and buy, itunes, store |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Valideren Click&Buy Itunes | jayjedi | iTunes | 6 | 28-12-11 21:18 |
"Uw betaalmethode is afgewezen" (Click & Buy op de iPad) | Amphiby | iPad algemeen | 2 | 11-09-10 19:20 |
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. | remko | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 09:02 |
3G & EDGE werkt niet op 3.0 + ultrasn0w | ndendaas | Archief | 5 | 25-06-09 21:01 |
FW 2.1/3G: Date & Time werkt niet | bassbug | iPhone algemeen | 7 | 20-11-08 23:48 |
|
|