Uitlezen en visualiseren scherm iPhone op macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet er iemand hoe en of je een iphone kunt visualiseren op een macbook? Ik bedoel dat je je scherm van de telefoon kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitlezen en visualiseren scherm iPhone op macbook
Hallo, weet er iemand hoe en of je een iphone kunt visualiseren op een macbook? Ik bedoel dat je je scherm van de telefoon kunt zien en bewerken op de macbook. Ik herinner me dat dit vroeger kon met Nokia telefoons, dus moet dat toch ook kunnen met iPhone. Dank.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij kan dat met het programma 3U Tools is freeware voor op je pc/laptop. Ik weet niet of je dat ook kan instaleren op een Mac.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info, faire4u.
Echter, ik werk met Mac en Macbook, dus hetgeen jij voorstelt, is enkel voor Windows (setup;exe). Maar met een beetje rondneuzen op het net vond ik wel wat. iMazing is zo een progje waar je het een en ander kunt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook air geeft zwart scherm | Willemhaazen | Desktop-applicaties | 0 | 20-04-19 09:16 |
Milanese loop schakelt scherm Macbook uit | varabiker | Apple Watch algemeen | 1 | 04-12-15 17:51 |
visualiseren muziek op iphone | marcb | iPhone Apps | 1 | 07-09-09 13:17 |
|
|