//

Onder en boven speaker

Onder en boven speaker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers , ik heb een iphone 13 , als ik een belringtone selecteer is deze hard , maar als ik bv een watsapp geluid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-22, 20:46
carpintero carpintero is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: den haag
Berichten: 17
Standaard Onder en boven speaker

Beste lezers , ik heb een iphone 13 , als ik een belringtone selecteer is deze hard , maar als ik bv een watsapp geluid selecteer dank klinkt hij hard als ik hem eerst hoor , als ik gekozen heb dan klinkt het geluid alleen uit de boven speaker en niet uit onderspeaker terwijl deze goed werkt , dit is ook bij email , en de wekker klinkt weer uit de onder speaker bij apple store in denhaag geweest , maar zij kunnen dit niet op lossen , zijn er mensen die dit ook ervaren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Boven speaker iPhone X Dantiney iPhone algemeen 15 25-07-20 17:56
iPhone: Tweak om je bedieningspaneel te wijzigen? (Onder naar boven) hot12345 Jailbreak 6 19-08-14 20:29
iphone 5 knippert het scherm onder en boven Davido iPhone algemeen 1 03-06-14 16:57
IR ontvanger boven bel speaker? paulvoncken iPhone algemeen 8 18-12-07 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.