Onder en boven speaker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers , ik heb een iphone 13 , als ik een belringtone selecteer is deze hard , maar als ik bv een watsapp geluid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onder en boven speaker
Beste lezers , ik heb een iphone 13 , als ik een belringtone selecteer is deze hard , maar als ik bv een watsapp geluid selecteer dank klinkt hij hard als ik hem eerst hoor , als ik gekozen heb dan klinkt het geluid alleen uit de boven speaker en niet uit onderspeaker terwijl deze goed werkt , dit is ook bij email , en de wekker klinkt weer uit de onder speaker bij apple store in denhaag geweest , maar zij kunnen dit niet op lossen , zijn er mensen die dit ook ervaren
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Boven speaker iPhone X | Dantiney | iPhone algemeen | 15 | 25-07-20 18:56 |
iPhone: Tweak om je bedieningspaneel te wijzigen? (Onder naar boven) | hot12345 | Jailbreak | 6 | 19-08-14 21:29 |
iphone 5 knippert het scherm onder en boven | Davido | iPhone algemeen | 1 | 03-06-14 17:57 |
IR ontvanger boven bel speaker? | paulvoncken | iPhone algemeen | 8 | 18-12-07 22:50 |
|
|