iphone gecrast, wie kan helpen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, 3 maanden geleden heb ik mijn iphone gekocht in amerika. super gaaf ding!! nu vroeg itunes deze week of ik mijn iphone wilde updaten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone gecrast, wie kan helpen?
hoi,
3 maanden geleden heb ik mijn iphone gekocht in amerika. super gaaf ding!! nu vroeg itunes deze week of ik mijn iphone wilde updaten, ik dacht dat het geen kwaad kon. volgens mij is er iets helemaal mis gegaan met de update, want mn hele iphone doet het niet meer. ik kan alleen nog sos-oproepen plegen. wie kan mij helpen ? mvg, maartem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet een je iTunes pwnen en een custom firmware er op zetten.
hier is een handleiding iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0 2G iPhone (Windows) [Updated] |
|
|||
|
|||
goed nu ben ik dus echt zeer a-technisch....zeker met computers!!
zou je dit zeer misschien voor mij kunnen doen? of kunnen helpen ? dat zou in ieder geval heel erg prettig zijn, want om die iphone nu kapot in de la te flikkeren vind ik een beetje jammer. |
|
||||
|
||||
ik heb je een dikke vette pm gestuurd laat ff weten of het gelukt is!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
Wie kan me helpen,emoticons op iPhone 4 te installeren? | Tinkelbell.36 | iPhone Apps | 16 | 01-12-10 17:04 |
wie kan er me helpen iphone 3G | terminator | Archief | 1 | 26-04-10 22:44 |
Iphone 2G FW 2.1 Jailbreaken en Unlocken, Wie kan me helpen!!!!! | Hamza | Archief | 7 | 22-09-08 20:15 |
|
|