telefoonpad niet te gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Heb vanmiddag me telefoon geupdate naar 2.0 maar nu kan ik geen telefoonnummres meer intikken als ik op het icoontje druk kom ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoonpad niet te gebruiken
hoi,
Heb vanmiddag me telefoon geupdate naar 2.0 maar nu kan ik geen telefoonnummres meer intikken als ik op het icoontje druk kom ik er wel in maar kan niks indrukken en hij springt vanzelf weer terug.. Ik kan wel gewoon bellen als ik in contacten iemand selecteer en toevoegen kan ook iemand wijze raad voor mij Gr Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Marco, das wel heel toevallig. Hetzelfde probleem binnen een minuut gepost. Nu nog een oplossing.
|
|
|||
|
|||
Hmm, ik ben net mijn iPhone aan het herstellen. Ik geloof dat ik beter een oudere versie kan pakken dan de 2.0.2, nietwaar?
|
|
|||
|
|||
hoi ik heb het al gevonden kijk even in je eigen post:gmb
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oef, al een beetje mosterd na de maaltijd. Hijs druk bezig met de 2.0.2. Bah. Deze hele herstelprocedure heeft een flinke deuk in mijn iPhone-tevredenheid bewerkstelligd.
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb het zelfde probleem. weet iemand wat ik hier aan kan doen? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: kan ik niet gebruiken | toon007 | Unlock | 3 | 27-06-10 23:25 |
Iphone niet gebruiken | peusens | iPhone algemeen | 4 | 25-01-10 18:53 |
Redenen om ZiPhone niet te gebruiken | Michael | Jailbreak [archief] | 51 | 27-10-08 18:22 |
iphone een tijd niet gebruiken | Dani1 | iPhone algemeen | 8 | 17-08-08 11:13 |
|
|