Slechte WiFi verbinding iPhone 13 pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in het bezit van een iPhone 13 pro en ervaar matige tot slechte verbinding van mijn toestel met bijvoorbeeld mijn MacBook als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechte Wi-Fi verbinding iPhone 13 pro
Ik ben in het bezit van een iPhone 13 pro en ervaar matige tot slechte verbinding van mijn toestel met bijvoorbeeld mijn MacBook als ik deze via mijn telefoon met de hotspot wil verbinden.
Als ik op mijn Wi-Fi ontvangst kijk van mijn MacBook zie ik gelijk toestellen van mijn collega’s ( zowel Android als iPhone) terwijl het een eeuwigheid duurt voordat mijn telefoon verbinding maakt. Heb heb het toestel door Apple laten controleren en alles schijnt volgens hun naar behoren te werken!!!! Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben en is een een oplossing om dit te verbeteren? Gr. Eus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo! Ik denk dat het frustrerend kan zijn als je apparaat niet zo snel verbinding maakt als andere. Hoewel Apple heeft bevestigd dat uw apparaat naar behoren functioneert, kunnen er enkele specifieke instellingen of factoren zijn die de verbinding beïnvloeden. doe wat probleemoplossing, zodat ik denk dat je je mobiel kunt bedienen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slechte lightning verbinding iPhone 5! | Vredeburg | iPhone algemeen | 21 | 31-10-17 13:46 |
Geen tot slechte Wi-Fi-verbinding sinds iOS8 | Yvendi | iPhone algemeen | 5 | 29-10-14 16:41 |
iPhone 5 slechte bluetooth verbinding auto | davidspeijer | iPhone algemeen | 3 | 29-01-13 21:37 |
Slechte Wi-Fi verbinding New iPad. | kommer1967 | Wi-Fi | 0 | 28-03-12 19:44 |
Windows: slechte verbinding Iphone/Itunes | joagertje | iTunes | 5 | 19-10-09 19:53 |
|
|