als ik video bel en luidspreker inschakel gaat microfoon uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb iphone XS 256 GB Als ik in whatsapp video bel en luidspreker inschakel schakeldt microfoon uit Wat kan dit wezen ergens iets in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als ik video bel en luidspreker inschakel gaat microfoon uit
ik heb iphone XS 256 GB
Als ik in whatsapp video bel en luidspreker inschakel schakeldt microfoon uit Wat kan dit wezen ergens iets in instellingen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo! Ik hoop dat het goed met je gaat. Als je iPhone XS 256 GB de microfoon dempt wanneer je de luidspreker inschakelt tijdens een WhatsApp-videogesprek, wil je misschien de audio-instellingen controleren. Het is mogelijk dat een instelling genaamd "Automatic Microphone Switching" of een vergelijkbare optie is ingeschakeld, waardoor de microfoon wordt uitgeschakeld wanneer de luidspreker wordt geactiveerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microfoon werkt niet zonder luidspreker | MiKeZZa | iPhone algemeen | 2 | 18-07-20 19:25 |
Microfoon werkt niet meer wanneer ik mensen op luidspreker zet | Rayenair | iPhone algemeen | 7 | 23-05-13 19:46 |
iPhone 4S microfoon defect luidspreker oke? Help!? | Con | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 22:13 |
Microfoon werkt niet bij 'luidspreker-functie' en film opnemen | geertkoetsier | iPhone algemeen | 8 | 07-01-12 14:58 |
Luidspreker en microfoon iphone werken niet meer!! | danzell | Archief | 4 | 08-04-09 23:55 |
|
|