Muziek als beltoon installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Wat ik ook doe, ik krijg nummers niet als beltoon op mijn iPhone 13. Ik heb van alles geprobeerd via iTunes, maar er gebeurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek als beltoon installeren
Goedemorgen,
Wat ik ook doe, ik krijg nummers niet als beltoon op mijn iPhone 13. Ik heb van alles geprobeerd via iTunes, maar er gebeurd niks. Muziek komt wel in de muziek app Middels internet van alles nagezocht en uitgeprobeerd. Via iTunes bibliotheek gekopieerd, daarna gesynchroniseerd. Omgezet naar AAC. Extensie gewijzigd naar mp4r i.p.v. mp4a. Ik kan de bestanden ook niet naar tonen slepen. Iemand tips/advies? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met het Freeware programma 3U Tools voor op je pc kan je dit eenvoudig doen, van elke mp3 op je pc een beltoon maken voor je iphone Dit gaat veel makkelijker dan met bv iTunes.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die extensie is sowieso fout, dat gaat nooit werken. Dat moet m4r zijn als je er een beltoon van wil maken. Laatst gewijzigd door kokkie44; 29-06-23 om 14:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek nummer als beltoon | koste441 | iPhone algemeen | 11 | 10-08-17 20:57 |
beltoon op nieuwe iphone ( andere) gsm installeren | efjee | Ringtones en Wallpapers | 1 | 06-07-14 14:05 |
Muziek instellen als beltoon met de Iphone 4 | roadrunner12 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 28-04-13 20:26 |
Gratis beltoon downloaden of muziek | motorhan | iPhone algemeen | 5 | 20-06-12 15:10 |
Muziek naar beltoon | Ronaldnet | Archief | 3 | 24-01-10 15:06 |
|
|